reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Miroslav Ďurnek

Miroslav Ďurnek

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pracujem cca 3 roky v oblasti hotelierstva a gastro služieb. Prešiel som si pozíciami: čašník, kongresový čašník, barman a mal som skúsenosť aj s riadiacimi pozíciami ako bar manager alebo F&B manager.Pre momentálnu situáciu som prišiel o prácu (ako väčšina ľudí v tomto sektore), tak skúšam svoje skúsenosti, postrehy a podnety "dať na papier" a podeliť sa s vami o ne :)Budem sa snažiť písať čo najviac objektívne a nenadŕžať ani jednej strane (personál vs. zákazník). Nakoľko aj ja chodím do reštaurácií, barov a kaviarní, tak viem nejednu situáciu zhodnotiť z oboch strán ;) Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

reklama

Nezaradené

O čo vlastne ide ?

Miroslav Ďurnek

O čo vlastne ide ?

Už som si raz s touto myšlienkou lámal hlavu. Dnes som pozeral jednu časť Super Star. Len tak. Nepozrel som ju ani celú, lebo som to musel vypnúť. A znova som začal rozmýšľať nad tou istou otázkou: “o čo vlastne ide?”.

  • 4. máj 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
V kvalitnej reštaurácii - 2.časť

Miroslav Ďurnek

V kvalitnej reštaurácii - 2.časť

Je tu druhá časť o tom, ako by to malo vyzerať v naozaj dobrej reštike. Minule sme si prešli vstup do podniku, usadenie a nastretie vášho stola. Dnes si budeme objednávať, prejdeme si samotný priebeh večere/obedu a zaplatíme.

  • 9. apr 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
V kvalitnej reštaurácii - 1. časť

Miroslav Ďurnek

V kvalitnej reštaurácii - 1. časť

Naozaj je to len o donesení nápojov a jedla, zaplatení a pozdravení pri odchode z reštaurácie ? Áno je to len o tom...ale iba počas 30 minútového obedu počas prestávky v práci, inak NIKDY.

  • 6. apr 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 11
reklama
SkryťZatvoriť reklamu